„Svet robí cestu ľuďom, ktorí vedia kam idú.“ (Ralph Waldo Emerson)
Politika kvality
Postarať sa o vyššiu kvalitu života prijímateľov sociálnych služieb, vytvoriť pre nich také prostredie, v akom by sme radi strávili jeseň života aj my.
Svoju prácu robíme srdcom, v pokore, s úctou a rešpektom.
Poslanie
Poskytovať kvalitné sociálne služby v súlade so základnými ľudskými právami a slobodami, prirodzenou ľudskou dôstojnosťou, podporou zmysluplného a čo najsamostatnejšieho života.
Vízia
Zabezpečiť také prostredie, ktoré podporuje čo najvyššiu mieru sebestačnosti a autonómie prijímateľa sociálnej služby a zároveň poskytuje odborné a profesionálne správne a bezpečné služby.
Dosiahnutie vysokej kvality ponúkaných služieb prostredníctvom napĺňania štandardov kvality tak, aby sa kvalita ponúkaných služieb stala prirodzenou súčasťou a hodnotou prijímateľov aj zamestnancov a všetkých zainteresovaných strán.
Reprezentovať kvalitou a vysokou úrovňou poskytovaných sociálnych služieb svojho zriaďovateľa – mesto Košice.
Prijímateľom sociálnej služby vytvoriť druhý domov.
Strategický cieľ
Uplatňovaním postupov, metód a techník sociálnej práce, vylepšovaním a modernizáciou prostredia skvalitňovať služby zamerané na uspokojovanie individuálnych potrieb prijímateľov sociálnej služby a efektivitu hospodárenia s finančnými prostriedkami.
Dlhodobé ciele pre rozvoj organizácie:
Poskytovať kvalitné, efektívne, komplexné sociálne služby, orientované na prijímateľa, zohľadňujúce jeho individuálne potreby s uplatňovaním holistického prístupu.
- Implementovať štandardy kvality poskytovaných soc. služieb.
- Zabezpečiť komplexnú opatrovateľskú aj ošetrovateľskú starostlivosť pre prijímateľov sociálnej služby cez vlastný personál.
- Vypracovať a zaviesť do praxe jednotlivé metodické príručky odborných procesov.
- Za účelom zvyšovania kvality sociálnych služieb pravidelne školiť, vzdelávať a hodnotiť zamestnancov.
- Poskytovať zamestnancom podporu, priebežne počas roka v podobe pravidelných supervízii, poskytovaním rôznych benefitov tak, aby práca pre nich nebola len zamestnaním, ale stala sa aj poslaním.
- Zaviesť certifikáciu kvality sociálnych služieb cez interné resp. externé audity kvality so zavedením pozície manažéra kvality v organizačnej štruktúre.
- Zvýšiť spoluprácu s dobrovoľníkmi, verejnosťou, miestnou komunitou a študentami škôl humanitného zamerania.
Naše hodnoty:
- dodržiavanie ľudských práv
- akceptovanie slobodnej voľby
- holistický a empatický prístup
- zodpovednosť
- kvalita a profesionalita
- ľudskosť, dôstojnosť, úcta
- rovnosť zaobchádzania
- individuálny prístup